Neprodáváme výrobek, ale dodáváme vám řešení na povrchové úpravy. Jsme připraveni operativně řešit jakýkoliv problém na tryskacím zařízení, aby nedocházelo ke zbytečným prodlevám v technologickém toku u našich zákazníků. Po dohodě se zákazníkem jsme připraveni realizovat servisní zásah do 24 hodin od nahlášení poruchy ve všech odbytových teritoriích. Pro zajištění dlouhodobého a bezproblémového provozu nabízíme možnost uzavřít servisní smlouvu.
Naše tryskací technologie umí komunikovat a pomocí vzdálené servisní správy dokážeme aktualizovat software nebo měnit parametry nastavení technologie, tedy bez nutnosti servisního zásahu u zákazníka. Pomocí aplikace SOLITON App jsem schopní předcházet případným poruchám, protože je údržba nebo manažer odpovědný za tryskací box dopředu informován o nutnosti preventivní výměny dílů nebo servisního zásahu. V případě poruchy je informace okamžitě odesílána i k servisnímu týmu WISTY.
Naši zkušení servisní pracovníci jsou v neustálém spojení s odbornými konzultanty. Společnost disponuje přímým spojením s centrálními sklady všech hlavních subdodavatelů a je zajištěna i maximální podpora ze strany projekčních a výrobních složek. Zákazníkům nabízíme také kontrolní prohlídky pro pravidelný dohled a informaci o provozu technologií.
V rámci servisních smluv zákazníkům nabízíme:
- Sklad rychle opotřebitelných dílů
- Profesionální servisní tým
- Rychlý servisní zásah
- Ověřenou logistiku dodávek
- Periodické prohlídky zařízení
- Kontrolu údržby zařízení s doporučením servisu
- Vyhodnocení opotřebení dílů k včasné výměně